Kost, hälsa & träning

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Lina - 23 augusti 2010 11:01

Om det nu, mot all förmodan, var någon som trodde något annat efter föregående inlägg så vill jag alltså påpeka att jag lever. Och jag kan gå.

Jag steg ut ur porten kl 5.45 i morse för att ta morgonpromenad, så det är inget större fel på mig.. :)

Sov som en sten, vaknade utvilad. Härligt.


Och med projektet inte-dejta-bara-leva går det riktigt bra!
Jag håller mig borta från saker jag inte behöver (läs; dejtingsidor) och kastar mig inte in i än det ena, än det andra. Nixpix. Jag tränar, äter, lagar mat, pysslar om mitt hem, umgås med mina vänner och har dessutom en månad framför mig som är så galet fulltecknad att jag inte ens om jag skulle vilja har tid med något dejtande.

No go på det, på alla fronter med andra ord.


Månadens fullbokning börjar kl 6.10 på fredag, då jag ska sätta mig på tåget till Halmstad och en helg som inte tar slut förrän vid 20-tiden på söndag. En helg med glada återseenden från vänner jag tjänstgjort med i utlandsstyrkan, med god mat, lite partaj, en del föreläsningar och sen flyr vi fältet för att bara umgås, fast i ett mindre gäng. Snacka ihop oss om vad som hänt sedan sist. Kalasbra!

Hem, iväg på konferens med jobbet i slutet av nästa vecka, hem och packa om och iväg till mina föräldrar, hem, packa om, iväg på studieresa med jobbet i tre dagar, hem, packa om, iväg på övning över helgen, hem...


Ja, ni hör ju.


Nu ska jag gå och käka lunch.

Ladda för kvällens spinningpass... :)

Ladda för en intensiv men underbar månad.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- en blogg om kost, hälsa & träning -

Delmål

2010-09-25: minus 5 kg
2011-01-01: minus 10 kg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Frågelåda

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards